Είδα ξανά τον Μπεν Χουρ, που ξεκινά με την εγγραφή του Τζόζεφ και της οικογένειάς του: πρέπει να αφαιρεθούν για να φορολογηθούν. Με τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία βρισκόμαστε αιώνια στην Επαναφορά και στο μόνιμο παρόν των πολέμων και του κρατικού ελέγχου.
Βρισκόμαστε όμως και στο αιώνιο παρόν της ιατρικής του πολιτισμένου ανθρώπου, προικισμένου με αξιοθρήνητη διατροφή και καθιστική ζωή.
Η τρέχουσα ιατρική, πάντα πιο ακριβή και τεχνολογική, μας καταστρέφει ή μας απογοητεύει. ρευστοποιηθήκαμε άδοξα και ετοιμαζόμαστε να μας αποζημιώσουμε και να μας φερθούμε ακόμη χειρότερα. το προσδόκιμο ζωής μειώνεται σε πολλές χώρες. Εξάλλου, σε τι χρησιμεύει; Σημασία έχει μια καλή ζωή, όχι μια μεγάλη ζωή (Σενέκας).
Ξαναδιάβαζα τον Σενέκα μου, έπεσα πάνω στο LETTER XCV, με υπότιτλο, μεταξύ άλλων, Intemperance, το οποίο επαίνεσε ο Joseph de Maistre.
Να τι γράφει, μια αντανάκλαση του αιώνιου παρόντος στο οποίο ζούμε, εμείς που προσποιούμαστε ότι βλέπουμε πρόοδο – από τη βιομηχανική ψευδαίσθηση στην πραγματικότητα:
« Η αρχαία σοφία, λέγεται, δεν προέβλεπε τίποτα περισσότερο από το τι να κάνουμε ή να αποφεύγουμε. Και οι άντρες εκείνων των ημερών ήταν πολύ καλύτερα. από τότε που ήρθαν οι γιατροί, οι καλοί άνθρωποι εξαφανίστηκαν ».
Στα κομψά λατινικά του (όπως ο Νίτσε αργότερα, θα παραπονιέται ήδη για αυτούς που διαφθείρουν και απλοποιούν τις γλώσσες μας), γράφει ο Σενέκας:
'Antiqua' inquit 'sapientia nihil aliud quam facienda ac vitanda praecepit, et tunc longe meliores erant viri: postquam docti prodierunt, boni desunt.
Αλλά ας μείνουμε στα γαλλικά:
« Αναμφίβολα αυτή η σοφία των προγόνων μας ήταν χοντροκομμένη, ειδικά κατά τη γέννησή της, καθώς και όλες οι άλλες τέχνες που με τον καιρό γίνονται όλο και πιο εκλεπτυσμένες. Αλλά επίσης δεν χρειαζόταν τότε πολύ επιστημονικές θεραπείες. Η ανομία δεν είχε ανέβει τόσο ψηλά ούτε είχε εξαπλωθεί μέχρι τώρα: σε απλές κακίες, αλλά σε απλές θεραπείες μπορούσαν να αντισταθούν. Σήμερα χρειαζόμαστε μέσα θεραπείας που είναι ακόμη πιο ισχυρά καθώς τα κακά που μας επιτίθενται έχουν πολύ περισσότερη ενέργεια . »
Η πολύπλοκη κοινωνία δεν μπορεί πλέον να διαχειρίζεται, ούτε και η υγεία της. Ο Σενέκας εδώ περπατά στις σπασμένες γραμμές των μεγάλων αρχαίων Ταοϊστών. Δεν είναι μακριά ο Τσουάνγκ Τσε και ο Λάο Τσε, που απέρριψαν τον τεχνοκρατικό και πολύπλοκο κόσμο έξι αιώνες νωρίτερα.
Αλλά ο Σενέκας καταγγέλλει πάνω απ' όλα την αμετροέπεια σε αυτή την επιστολή.
Ξεκινά τακτοποιημένα με την κλασική και σύντομη δοξολογία της σκληρής ζωής των Αρχαίων, με τον τρόπο του Καίσαρα ή του Τάκιτου:
« Να θυμηθώ τόσες άλλες ασθένειες, αμέτρητα μαρτύρια αδυναμίας; Απαλλάχτηκε κανείς από αυτές τις μάστιγες όταν δεν είχε ακόμη αφήσει τον εαυτό του να λιώσει στις απολαύσεις, όταν δεν είχε αφέντη και υπηρέτη παρά μόνο τον εαυτό του. Σκληρύναμε το σώμα μας στις κακουχίες και την πραγματική δουλειά. ήταν κουρασμένος από το τρέξιμο, από το κυνήγι, από τις ασκήσεις οργώματος. Βρήκαμε στο δρόμο της επιστροφής ένα φαγητό που μόνο η πείνα μπορούσε να το κάνει ευχάριστο. Δεν χρειαζόταν λοιπόν τόσο μεγάλα σύνεργα από γιατρούς, σίδερα, κουτιά φαρμάκων . »
Τέλος, ο Σενέκας ηγείται μιας επίθεσης στην κουζίνα:
« Κάθε αδιαθεσία ήταν τόσο απλή όσο και η αιτία της: η πολλαπλότητα των πιάτων πολλαπλασίαζε τις ασθένειες. Για να περάσετε από έναν μόνο λαιμό, δείτε αυτό των ουσιών σε συνδυασμό με την πολυτέλεια, καταστροφικές της γης και του κύματος! »
Στα λατινικά αυτό δίνει (για τους ερασιτέχνες που θα έμεναν!):
Simplex erat ex causa simplici valetudo: multos morbos multa fericula fecerunt. Άκυρη κβαντική επανάληψη ανά unam gulam transiturarum permisceat luxuria, terrarum marisque vastatrix.
Τότε ο Σενέκας επιτίθεται στις γυναίκες που παίρνουν τις κακίες μας και επομένως τις ασθένειές μας. Το απόσπασμα είναι καυστικό – και αυτή η ωμότητα σοκάρει τον Joseph de Maistre:
Ωστόσο, τα μαλλιά τους πέφτουν και τα πόδια τους υποφέρουν από ουρική αρθρίτιδα. Δεν είναι το σύνταγμα των γυναικών, αλλά η ζωή τους έχει αλλάξει: είναι επειδή ταλαιπωρήθηκαν υπερβολικά με τους άνδρες που υπέφεραν τις αδυναμίες των ανδρών. Σαν αυτούς παρακολουθούν, πίνουν σαν αυτούς. τους προκαλούν σε γυμναστική και όργια. κάνουν εμετό όπως και εκείνοι ό,τι μόλις πήραν με την άρνηση του στομάχου τους και δίνουν πίσω όλη την ίδια δόση από το κρασί που ήπιαν. μασούν και χιόνι για να δροσίσουν τα φλεγόμενα εντόσθιά τους. Και η κακία τους δεν υποχωρεί καν στη δική μας: γεννημένοι για τον παθητικό ρόλο (καταραμένοι να είναι όλοι οι θεοί!), αυτοί οι εφευρέτες μιας αφύσικης ξεφτίλας έρχονται να επιτεθούν στους ανθρώπους. »
Καταλήγει ψυχρά:
« Με κακίες έχουν χάσει το προνόμιο του φύλου τους. έχουν απογυμνώσει τον περιορισμό τους από τις γυναίκες, εδώ είναι καταδικασμένες στις ασθένειες του ανθρώπου . »
Beneficium sexus sui vitiis perdiderunt et, quia feminam exuerant, damnatae sunt morbis virilibus.
Και ο Bernays δεν είχε πάει ακόμα εκεί για να τους κάνει να καπνίσουν!
Ο Σενέκας όπως ο Πλάτωνας κατηγορεί την κουζίνα. Το κάνει όμως πιο πρακτικά, γιατί στην εποχή του όπως και στη δική μας (το ίδιο είναι) έχουμε εμμονή με τη μαγειρική και τη μαγειρική:
« Οι ασθένειές μας είναι αμέτρητες. μην εκπλαγείτε? μετρήστε τους μάγειρες μας . »
Innumerabiles esse morbos non miraberis: cocos numera.
Όλοι θέλουν να γίνουν μάγειρες για να βγουν στην τηλεόραση!
« Μελέτες δεν υπάρχουν πια. οι καθηγητές φιλελεύθερων επιστημών, παραμελημένοι από το πλήθος, ανεβαίνουν σε άμβωνα χωρίς ελεγκτές. Στις σχολές της ευγλωττίας και της φιλοσοφίας βασιλεύει η μοναξιά. αλλά τι πλήθος στις κουζίνες! Τι πολυάριθμοι νέοι πολιορκούν τα καμίνια των σπάταλων! »
Ο Σενέκας απελευθερώνει αυτή την πρόταση με την όμορφη νηφαλιότητα της οποίας έχει το μυστικό:
« Καλοί θεοί! Πόσους άντρες βάζει σε κίνηση μια μόνο κοιλιά! »
Πώς πρέπει να ζήσει κανείς; Το λέει στην παρακάτω επιστολή:
« Λοιπόν, η ζωή, Λουκίλιε, είναι πόλεμος. Έτσι, αυτοί που, πάντα σε εγρήγορση, σκαρφαλώνουν σε απότομους βράχους ή βυθίζονται σε τρομακτικές χαράδρες, και που επιχειρούν τις πιο επικίνδυνες αποστολές, είναι οι γενναίοι και η ελίτ του στρατοπέδου. αλλά εκείνοι που μια άδοξη αδράνεια, όταν τα πάντα γύρω τους λειτουργούν, τους αλυσοδένει στην ευημερία τους, είναι οι δειλοί που τους επιτρέπεται να ζουν από περιφρόνηση . »
Κι αν ξαναζούσαμε με τον δύσκολο τρόπο;
Ο Finn Andreen παρέχει εδώ, πρώτα, μια χρήσιμη και αναφερόμενη υπενθύμιση όλων των σκανδάλων που σχετίζονται με τη δημόσια διαχείριση της «πανδημίας» του COVID-19. Οι πολλές αποκαλύψεις γύρω από τη διαχείριση της πανδημίας του Covid-19 στη Δύση είναι σκάνδαλα πολιτικά και υγειονομικά τόσο συγκλονιστικά που είναι απαραίτητο να υπενθυμίσουμε τα κυριότερα. Στη συνέχεια, πρέπει να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε τους λόγους για τους οποίους αυτά τα σκάνδαλα πιθανότατα δεν θα έχουν τις πολιτικές συνέπειες που ελπίζουν όσοι επιθυμούν να δουν την αλήθεια και τη δικαιοσύνη να θριαμβεύουν. Όμως ο συγγραφέας μας υπενθυμίζει ότι θα αρκούσε να επιστρέψουμε στις αρχές του πολιτικού φιλελευθερισμού για να αποκαταστήσουμε τον σεβασμό των προσωπικών ελευθεριών.
από τον Finn Andreen
Πολιτικά σκάνδαλα
Ένα πολιτικό σκάνδαλο μαίνεται στην επιφάνεια για τον ρόλο που έπαιξαν το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Klaus Schwab , ο ΠΟΥ , το Ίδρυμα του Bill Gates και το CDC του Anthony Fauci , μεταξύ άλλων, στην προέλευση της πανδημίας και στον σχεδιασμό διαχείρισης. Πρόσφατα βιβλία, για παράδειγμα του Robert F. Kennedy Jr. και ο Δρ. Peter Breggin , προτείνουν μια άθλια, αυτοεξυπηρετούμενη παγκοσμιοποίηση επιρροή στη διαχείριση αυτής της πανδημίας.
Στην Ευρώπη, το σκάνδαλο της ανάθεσης της τεράστιας σύμβασης των 35 δισεκατομμυρίων ευρώ μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Pfizer για το εμβόλιο κατά του Covid, θα αφορούσε τις προσωπικές σχέσεις της προέδρου της Επιτροπής Ursula von der Leyen, του συζύγου της και του Albert. Μπουρλά, Διευθύνων Σύμβουλος της Pfizer. Η σύγκρουση συμφερόντων φαίνεται κραυγαλέα, η οποία έχει καταγγελθεί από μια ομάδα ευρωβουλευτών σε συνέντευξη Τύπου , μέχρι στιγμής χωρίς επιτυχία. Η έλλειψη διαφάνειας σχετικά με αυτές τις συμβάσεις είναι επίσης συγκλονιστική . Ακόμη χειρότερα, η Pfizer παραδέχτηκε σε ακρόαση ενώπιον κοινοβουλευτικής επιτροπής της ΕΕ ότι δεν υπήρχε κανένα τεστείχε πραγματοποιηθεί για να ελεγχθεί εάν το εμβόλιο αποτρέπει, ή τουλάχιστον μειώνει, τη μόλυνση. Ωστόσο, η καταναγκαστική γαλλική και ευρωπαϊκή πολιτική εμβολιασμού του δελτίου υγείας βασίζεται σε αυτήν την υπόθεση της « προστασίας των άλλων », σύμφωνα με την κυβέρνηση.
Η πολιτική του lockdown είναι εξίσου εξωφρενική, καθώς μια πρόσφατη μελέτη του Johns Hopkins για τα lockdown καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα lockdown « έχουν ελάχιστη έως καθόλου επίδραση στη θνησιμότητα από τον COVID-19. […] Έχουν επιβάλει τεράστιο οικονομικό και κοινωνικό κόστος όπου υιοθετήθηκαν ». Επιπλέον, πολλές μελέτες και μαρτυρίες σήμερα εκθέτουν το κόστος αυτών των περιορισμών στη σωματική και ψυχολογική υγεία των πληθυσμών.
Σκάνδαλα υγείας
Ίσως το πιο σοκαριστικό σκάνδαλο υγείας της διαχείρισης του Covid-19 είναι ο τρόπος με τον οποίο οι μέθοδοι πρόληψης έχουν συγκαλυφθεί ή απαξιωθεί, ξεκινώντας από τη βιταμίνη D και τον ψευδάργυρο. Ο Δρ Pierre Kory και η Δρ Tess Lawrie το εξέθεσαν αυτό και επίσης έδειξαν τα προληπτικά αποτελέσματα της Ιβερμεκτίνης. Σύμφωνα με μια μελέτη στη Βραζιλία σε έναν αυστηρά ελεγχόμενο πληθυσμό 88.012 ατόμων μεταξύ 223.128 συμμετεχόντων, η τακτική χρήση της Ivermectin ως προληπτικό μέτρο κατά του Covid-19 μειώνει το ποσοστό θνησιμότητας Covid-19 κατά 92%.
Ο Δρ McCullough και ο Prof. Το ίδιο έκανε και ο Raoult σχετικά με την προληπτική δράση της υδροξυχλωροκίνης, την οποία ακόμη και η διάσημη Lancet προσπάθησε σκανδαλωδώς να δυσφημήσει με τη δόλια δημοσίευσή της .
Το σκάνδαλο με την υγεία συνεχίζεται με την τρέχουσα υπερβολική θνησιμότητα για την οποία λίγα κύρια ΜΜΕ μιλούν. Το Βρετανικό Ίδρυμα Καρδιάς υποδεικνύει υπερβολική θνησιμότητα 15% σε σύγκριση με τον μέσο όρο του βρετανικού πληθυσμού σήμερα. Παρόμοια επίπεδα υπερβολικής θνησιμότητας σε σύγκριση με την περίοδο 2016-2019 σημειώνονται και στην Ευρώπη ( σύμφωνα με τη Eurostat ). Αυτή η υπερβολική θνησιμότητα οφείλεται ουσιαστικά σε καρδιαγγειακά αίτια και είναι υψηλότερη από την υπερβολική θνησιμότητα που προκαλείται από τον ίδιο τον Covid 19. αυτό είναι, για παράδειγμα, 25.000 επιπλέον θάνατοι στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2022. Επιπλέον, υπάρχει ισχυρή συσχέτισημεταξύ του ποσοστού του εμβολιασμού στον πληθυσμό και αυτής της ανεξήγητης υπερβολικής θνησιμότητας.
Επιπλέον, μια σημαντική αύξηση στα ποσοστά μυοκαρδίτιδας σε εμβολιασμένους νέους άνδρες έχει μετρηθεί παγκοσμίως, τόσο που η Φλόριντα ζήτησε να σταματήσει ο εμβολιασμός ανδρών κάτω των 40 ετών. Είναι πράγματι το εμβόλιο κατά του Covid που φαίνεται να αμφισβητείται, γιατί σύμφωνα με μια μελέτη σε σχεδόν 200.000 ενήλικες, « η λοίμωξη μετά την COVID-19 δεν σχετίστηκε ούτε με μυοκαρδίτιδα ούτε με περικαρδίτιδα ».
Μια πολιτική επείγοντος και τεχνοκρατικού προοδευτισμού
Γιατί αυτές οι αποκαλύψεις δεν ξεσπούν πραγματικά στη δημόσια σκηνή και γιατί δεν προκαλούν έντονες αντιδράσεις στις πλειοψηφίες που τις βιώνουν;
Ένας λόγος είναι η έλλειψη πληροφοριών γύρω από αυτές τις αποκαλύψεις. μια έλλειψη για την οποία ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης. Πράγματι, ο έλεγχος και η χειραγώγηση των πληροφοριών είναι θεμελιώδεις για τις κυρίαρχες μειονότητες , ειδικά σε ένα λεγόμενο «δημοκρατικό» πολιτικό σύστημα, όπου η κυβερνώμενη πλειοψηφία έχει την ψευδαίσθηση ότι παίρνει σημαντικές αποφάσεις μέσω των εκπροσώπων της. Σύμφωνα με τον Edward Bernays , τον πατέρα της σύγχρονης προπαγάνδας: « Η συνειδητή και ευφυής χειραγώγηση των οργανωμένων συνηθειών και απόψεων των μαζών είναι ένα σημαντικό στοιχείο της δημοκρατικής κοινωνίας » (Propaganda, 1928).
Ωστόσο, φαίνεται δύσκολο να σκεφτεί κανείς ότι αυτός ο έλεγχος των μέσων ενημέρωσης είναι επαρκής για να εξηγήσει, ειδικά στην εποχή του Διαδικτύου, ότι η συντριπτική πλειονότητα των δυτικών πληθυσμών αποδέχεται χωρίς να υποχωρήσει πολιτικές τόσο σαφώς επιβλαβείς και αντίθετες με τα συμφέροντά τους. Σε ένα πρόσφατο δοκίμιο , ο καθηγητής πολιτικών επιστημών Μάθιου Κρόφορντ έχει περιγράψει πειστικά τις τρέχουσες κοινωνικές και πολιτιστικές συνθήκες που επέτρεψαν αυτήν την εκπληκτική υποταγή κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μέσω αυτού που αποκαλεί μια νέα « πολιτική έκτακτης ανάγκης», η «κατάσταση εξαίρεσης» έχει γίνει σχεδόν ο κανόνας παρά η εξαίρεση στις δυτικές φιλελεύθερες δημοκρατίες […]. Η γλώσσα του πολέμου επικαλείται για την άσκηση συνήθους εσωτερικής πολιτικής ". Πράγματι, μετά τους «πόλεμους» για τη φτώχεια, τα ναρκωτικά, την τρομοκρατία, είναι δύσκολο να ξεχάσουμε την επανάληψη από τον Μακρόν στις 16 Μαρτίου 2020 ότι « είμαστε σε πόλεμο » ενάντια στον ιό. Ο Κρόφορντ καταγγέλλει την πίστη σε έναν « τεχνοκρατικό προοδευτισμό » στη Δύση, ο οποίος καταφέρνει να δικαιολογήσει στους πολίτες μια « μεταβίβαση κυριαρχίας από αντιπροσωπευτικά όργανα σε μη εκλεγμένες υπηρεσίες που βρίσκονται στην εκτελεστική εξουσία » . Στη Γαλλία, η εξαιρετική δύναμη του Συμβουλίου Άμυνας και η έλλειψη συμμετοχής της Εθνοσυνέλευσης στην κύηση υγείας είναι χαρακτηριστικές.
Αυτός ο νέος αυταρχισμός κατέστησε δυνατή την « αφαίρεση της υπηρεσίας από ειδικευμένους επαγγελματίες λόγω της ανικανότητάς τους και την ανάθεση της εξουσίας προς τα πάνω σε ένα ξεχωριστό στρώμα διαχειριστών πληροφοριών που γίνονται όλο και πιο παχύρρευστοι». Επίσης, αποδυναμώνει τα αναγνωρίσιμα ανθρώπινα όντα που μπορούν να λογοδοτήσουν για τις αποφάσεις τους .» Η φιλελεύθερη αρχή της ισότητας ενώπιον του νόμου παραβιάζεται σήμερα σοβαρά από αυτό το « σύστημα προνομίων για τις προστατευόμενες τάξεις », καθώς και με την καθιέρωση του δελτίου υγείας και της υποχρέωσης εμβολιασμού του πληθυσμού.
Και πάλι σύμφωνα με τον Κρόφορντ, οι δυτικοί πληθυσμοί γίνονται μάρτυρες μιας « αργής κίνησης εγκατάλειψης των φιλελεύθερων αρχών της διακυβέρνησης » του Τζον Λοκ , οι αρχές αυτές αντικαθίστανται από μια ιδεολογία ασφαλείας Χομπς, με τη « μορφή της ιερατικής εξουσίας ». Αυτή η αρχή απαιτεί « εύπιστους και φοβισμένους » ανθρώπους, οι οποίοι, όταν « πιστεύουν στην επιστήμη » , θεωρούνται από τις αρχές ότι έχουν καλή « αντίληψη του κινδύνου Covid » . Αυτό θυμίζει τους ολοκληρωτισμούς του 20ου αιώνα. είναι σιωπηρά ζήτημα « ανακατασκευής του ανθρώπου να βελτιώσει τη συμπεριφορά του? χειρονομίες φραγμού, φορώντας μάσκα, αποτύπωμα άνθρακα ή στάση αφύπνισης. Αυτή η ψευδής ευθύνη είναι μόνο μια τεχνητή ενοχή του ατόμου, η οποία « θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί αυτή η […] ανελεύθερη πολιτική συνάντησε τόσο μικρή αντίσταση ».
Οι δυτικές κοινωνίες υφίστανται « μια ολοένα βαθύτερη διείσδυση […] από τη γραφειοκρατική εξουσία στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα ». Στη συνέχεια, ο Crawford καταλήγει στο συμπέρασμα ότι « η αυτοεικόνα της φιλελεύθερης Δύσης –που βασίζεται στο κράτος δικαίου και στην αντιπροσωπευτική κυβέρνηση– πρέπει να αναθεωρηθεί ».
Μια αναγκαία και αναπόφευκτη φιλελεύθερη αντίδραση
Οι φιλελεύθεροι, πάντα επιφυλακτικοί με τον κρατισμό, ανεξάρτητα από το πολιτικό σύστημα, εκπλήσσονται λιγότερο απ' ό,τι φαίνεται να εκπλήσσει ο Κρόφορντ από αυτή την εξέλιξη. Γνωρίζουν ότι η εικόνα της Δύσης ως ακλόνητου προπύργιου ελευθερίας και δημοκρατίας ήταν πάντα υπερβολική. Αλλά αυτό προφανώς δεν εμποδίζει τους φιλελεύθερους να ανησυχούν πρώτοι από την εφιαλτική, αλλά πολύ πραγματική, υποβάθμιση που περιγράφει ο Crawford. Μια αχτίδα ελπίδας υπάρχει, ωστόσο, όταν ένας διανοούμενος όπως ο Crawford, ο οποίος δεν είναι φιλελεύθερος, κάνει μια τόσο φιλελεύθερη ανάλυση για τη διαχείριση της πανδημίας. Τα πολιτικά και οικονομικά εργαλεία του φιλελευθερισμού είναι πράγματι ιδανικά για την αξιολόγηση του κρατικού αυταρχισμού.
Αυτός ο νέος τεχνοκρατικός αυταρχισμός στη Δύση θα μπορούσε επομένως παραδόξως να επιτρέψει στις φιλελεύθερες ιδέες να επιστρέψουν στο πολιτικό προσκήνιο, να γίνουν και πάλι πηγή έμπνευσης για μια δυτική κοινωνία που έχει μεγάλη ανάγκη από ελευθερία. Είναι λοιπόν σημαντικό να έρθουν στο φως αυτά τα πολιτικά και υγειονομικά σκάνδαλα στη διαχείριση του Covid.
To Mytilenepress είναι το μοναδικό ελεύθερο ιστολόγιο σε όλο το Αιγαίο και την Θράκη. Αυτό φαίνεται από την θεματολογία στα εθνικά θέματα, τις γεωστρατηγικές αναλύσεις, την υγεία τις διεθνείς εξελίξεις και τα άρθρα ειδικής παιδείας. Τα άρθρα αυτά δεν υπάρχουν σε καμία άλλη ιστοσελίδα, από τις προαναφερόμενες περιοχές.
Στην πιο κρίσιμη ιστορικά στιγμή για τον Ελληνισμό εάν θέλετε να συνεχιστεί η προσπάθεια μας, υποστηρίξετε με τρεις συγκεκριμένους τρόπους. Διαβάστε εδώ τους τρόπους υποστηρίξεως (mytilenepress). «Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες», όπως είπε ο Βολταίρος. Για αυτό με βάση αυτό το αξίωμα και στα πλαίσια της πραγματικής δημοκρατίας, στο Mytilenepress δημοσιεύονται όλες οι απόψεις.
Mytilenepress. Eπιμέλεια άρθρου Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός-Γεωπολιτικός αναλυτής.
Βιβλιογραφία:
Nicolas Bonnal – Από τον Σενέκα στον Montaigne – Το μαύρο βιβλίο της ρωμαϊκής παρακμής
Νίτσε – Ξεπερασμένη σκέψη (για τον Ντέιβιντ Στράους)
Σενέκας – Γράμματα στον Λουκίλιο (στη βικιθήκη), γράμματα XCV, XCVI
Joseph de Maistre – The Evenings of Saint-Petersburg, πρώτη συνέντευξη


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου